Slasktratt Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 (redigerat) Allt har ett slut, även om det var väldigt fint ifrån början. Lämnar forumet :/, har annat att skjöta. Kmr sakna personer, med de tar jag hand om på annat sätt. Inte via fuska.se. :). Nås inte i chatten heller, ni får ha det så bra. Älska mat, även om den smakar bra eller inte. NesseN, när rädslan inför att gå med dig i Stockholm-City blir som störst, är det i din bror och din famn jag känner min tröst. NF / Ragnarök: Du har ett ofantligt mjukt rövhål. epaaj:Du är en fin man. Glöm inte det. 0013: Haha vafan. Fett grym och unik, inte en enda jävel lik. Guggo: Vi får ta våran Age of Empires-match ngngång, adda mej på msn ellernåtsånt :). Tycker om dig jättemkt! Pussar Draghon: Mitt hjärta är ett fängelse, du har fått livstid! Kassler: Kassler är bannemej den känsligaste och mest medlidande personen jag träffat i mitt liv. Han är otroligt snäll. x0t: Bajsmannen 2005. Jag älskar dig. Bobby Orr: Dig ser jag varje dag ändå, tycker att du är en underbar vän, och har fantastiskt stora fötter! Du passar i lila och jag är lång. f*n, jag luktar svett. [email protected] Redigerat 18 December 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 va f*n hände med låten du skulle spela in, j*vla sommargay... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Hej då Mellanmjölk! Hoppas du loggar in då och då... En fråga,varför skrev du din MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Svedala tar höör stort.... Du får hade bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 (redigerat) Hejdå Mellanmjölk. Redigerat 18 December 2005 av Xain Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Hej då Mellanmjölk. _/ Bajsmannen 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 *Snyft* Forumet ´kommer bli ganska tomt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Hej då Mellanmjölk! Det är så tråkigt att så många går. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Mjölken är sur! Vi höörs, lilla vän :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Varför sticker alla? Det är inte ofta man hittar ett så bra forum som detta! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 4 avskedsbrev på 2 dagar. Går ju jättebra för fuska.se... Som jag alltid säger, något måste göras! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Hell mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.