Coojo Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Någon som kollar på Svampbob? Det gör jag, så j*kla kul!! :) Vad tycker ni om det? p.s Roligaste sak: I avsnittet "Stjärnstudenten" när Patrik ska ta ner glödlampan. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 (redigerat) Nja jag brukar inte kolla så mycket på tecknat men svampbob kan vara kanska kul att titta på, Men jag kollar mer på Simson än svampbob :) Redigerat 19 December 2005 av NisseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Nja jag brukar inte kolla så mycket på tecknat men svampbob kan vara kanska kul att titta på, Men jag kollar mer på Simson är svampbob :) Samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 (redigerat) Jag kollar bara på simpsons . Redigerat 19 December 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Svampbob !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aja ta inte illa upp men det suger. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 i början tyckte man om det men nu....H8 it!!!!! han e sååå dryg och annoying, värre änn crazy frog, hans nya namn: Dampbob drygkant(ta inte illa upp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 har sett 1 avsnitt, sen räckte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 hehe, vissa (som jag) är inte gjorda för det helt enkelt....han suger ju VATTEN! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 kollar ibland med min bästis och hennes lil syrra. han är ju ganska bra :) men samma här, Simpson rules! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 ja simpsons är bättre synd att de inte är på 3:an på morgonen längre :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Tycker de flesta barnprogram är ruttna. Dessutom är Family Guy bättre än the simpsons och enligt mig det bästa någonsin som visats på TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Jag går inte till tv:n för att se svampbob. Men när jag zappar och ser att det inte finns något bättre kan jag se på det! Dessutom är Simpsons bättre än både Svampbob och Family Guy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.