KalphiteQ Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Miniraketer är min stil :) tycker det är läskigt med riktigt stora :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doublem Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 ja jag har ju ett problem jag bor snett mittemot en snut så jag kan inte skjuta på dagtid hehe... men gör det ändå i år köpte jag 300 miniraketer och 150 smatterbomber(cracking balls) kosta 104 spänn hehe :gitarr: :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Kan inte ett skit om fyrverkerier, och vet inga namn på några ellr nå sånt. Brukar inte heller hålla på med sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 (redigerat) Jag kommer ihåg när vi smällde raketer förra året (med föräldrar + polare), man fick med några små, några mellan och 2 stora raketer i det lilla "kit"et vi köpte.. den ena stora gick hur bra som helst, den andra åkte upp på sisådär en halv meter, gled i sidled långsamt, jag kastade mig bakom en bil någon tiondel innan den small så staketet tog eld, bilens larm gick etc. Min pappas jeans fick en brännskada ungefär i knäets höjd. :S Redigerat 30 December 2006 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 ja jag har ju ett problem jag bor snett mittemot en snut så jag kan inte skjuta på dagtid hehe... men gör det ändå i år köpte jag 300 miniraketer och 150 smatterbomber(cracking balls) kosta 104 spänn hehe :gitarr: :gitarr: :gitarr: Du köpte på svea fireworks ellerhur?150 miniraketer för 29:- Och 150 cracking balls för 59:- ? Köpte jag med :D Plus en sån där trippel elller vad det är XD :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Jag diggar Street Style =) T.ex pansarvagnar, snurrande solar, smatterkulor och smatterband m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Jag diggar Street Style =) T.ex pansarvagnar, snurrande solar, smatterkulor och smatterband m.m. Köpte 300 miniraketer jag och min bror skulle skjuta ut en ur fönstret det gick kanska bra bara att blomman och en ask tog eld i typ 7 sek fy f*n va ja skrata!!!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 :visslar: Hah! Jag tänkte/tänker sätta en tänd miniraket i en 33cl läsk burk som jag lägger i en Prips chips burk och smäller den inomhus och ser vad som händer ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Vi har köpt nu, två Kassar fulla och lite till. Kan räkna upp allt när jag orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 jag har köpt: 4 6-pack cracking balls 2 6-pack blink bomber 1 12-pack mini bees 1 cocktail låda (för midnatt, min födelsedag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Köpte 3paket fulla med stora raketer och tårtor. Allt gick åt snabbt =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.