Hoppa till innehåll

3 Spel Mot Cs


Gäst BondaKransDans
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst BondaKransDans

jag ger ut spel till er och ni ger mig era cs konton *ingen garanti*

(1)Halo:combat evovled

(2)Serious Sam:The Second Encounter

(3)WWII:Normandy

adda mig --->[email protected]<---

så får du se hur man gör

 

------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------HANDLING---------------------------------------------

Halo handlar om en snubbe kallad Master Chief och han ska typ rädda

mänskligheten från alla aliens och parasiter

------------------------------------------------------------------------------------------

Serious Sam handlar om att döda man dödar bara aliens , moster och sånt skit ganska bra spel

------------------------------------------------------------------------------------------

WWII:Normandy handlar om andra världskriget och e ett grymt spel

men ibland när man skjuter hs blir det inga hs

---------------------------------PRIS---------------------------------------------------

Halo kostade mig 600 kr

------------------------------------------------------------------------------------------

Serious Sam 300 kr

------------------------------------------------------------------------------------------

WWII:Normandy 299 kr

---------------------------------HUR?---------------------------------------------------

Jag ska skicka en .zip fil till er med alal grejjerna så ni ska bara packa upp

och installera änkelt

---------------------------------KOSTNAD?--------------------------------------------

nej , bara att jag får ert steam_konto (ändrar INTE lösen ord jag lovar)

---------------------------------VILL DU GÖRA DETTA?------------------------------

så svarar du el. addar du mig på [email protected]

snälla säg inte saker som inte passar hit : :rolleyes:

---------------------------------VARFÖR?----------------------------------------------

jag vill bara det orkar inte spela spel förutom CS och BF2

---------------------------------KOD TILL HALO---------------------------------------

den e änkelt (det går intee spela internet med den) därför

säger jag den . och den finns också i .zip filen du kmr få!

---------------------------------CODEN?-----------------------------------------------

jaja den e :8D69D-8BFB8-93949-5845F-FH686

-----------------------------------------------------------------------------------------

och ni inte bara en får den alla som vill ha får dom här 3 spela (mot cs konto)

 

Tack och hej för mig!

Redigerat av Krans-Dans
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BondaKransDans

adda mig [email protected] Halo öpte jag precis asså kl 2 på natten stack jag till videoaffären och köpte det var där dn kom först

 

förresten serious sam går inte :D

men du kmr endå få Halo det e bättre än SS=serious sam

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gissar på att detta är skam. Du ska ha orginal skivorna, alla spel ska funka och om det går att spela på internet, så ska du ha en cd-key som funkar på internet.

 

Btw, Halo kostar 149 kr på webhallen + frakt, och det släpptes 2003-10-17...Så jag antar att du ljuger med att du köpte den "precis" och dt släpptes där först...

Redigerat av Spirit
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BondaKransDans

vi kan slå vad jag menade när den släppte i video affären dummer och ni jag gör så här ni får först mina spel och jag får kontot , ni testar spelen medans jg väntar

sen om det går får jag kontot

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BondaKransDans

jag ger ut spel till er och ni ger mig era cs konton *ingen garanti*

(1)Halo:combat evovled

(2)Serious Sam:The Second Encounter

(3)WWII:Normandy

adda mig --->[email protected]<---

så får du se hur man gör

 

------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------HANDLING---------------------------------------------

Halo handlar om en snubbe kallad Master Chief och han ska typ rädda

mänskligheten från alla aliens och parasiter

------------------------------------------------------------------------------------------

Serious Sam handlar om att döda man dödar bara aliens , moster och sånt skit ganska bra spel

------------------------------------------------------------------------------------------

WWII:Normandy handlar om andra världskriget och e ett grymt spel

men ibland när man skjuter hs blir det inga hs

---------------------------------PRIS---------------------------------------------------

Halo kostade mig 600 kr

------------------------------------------------------------------------------------------

Serious Sam 300 kr

------------------------------------------------------------------------------------------

WWII:Normandy 299 kr

---------------------------------HUR?---------------------------------------------------

Jag ska skicka en .zip fil till er med alal grejjerna så ni ska bara packa upp

och installera änkelt

---------------------------------KOSTNAD?--------------------------------------------

nej , bara att jag får ert steam_konto (ändrar INTE lösen ord jag lovar)

---------------------------------VILL DU GÖRA DETTA?------------------------------

så svarar du el. addar du mig på [email protected]

snälla säg inte saker som inte passar hit : :rolleyes:

---------------------------------VARFÖR?----------------------------------------------

jag vill bara det orkar inte spela spel förutom CS och BF2

---------------------------------KOD TILL HALO---------------------------------------

den e änkelt (det går intee spela internet med den) därför

säger jag den . och den finns också i .zip filen du kmr få!

---------------------------------CODEN?-----------------------------------------------

jaja den e :8D69D-8BFB8-93949-5845F-FH686

-----------------------------------------------------------------------------------------

och ni inte bara en får den alla som vill ha får dom här 3 spela (mot cs konto)

 

Tack och hej för mig!

 

läs hela dumma idiot jag köpte spelen för typ 2-4 år sen

och jag tappade bort min halo kod så jag fick en av min farbror!

Redigerat av Krans-Dans
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du skrev dit det med "säg inte saker som inte passar hit" klockan 13:53:15 och jag skrev mitt inlägg klockan 12:55:20... Lyckas slarva bort manualen/kartongen till ett spel. Du kanske har laddat ner spelen. På det sättet får du Cs gratis. Aja, jag ska inte säga mycket mer, men byt inte.

Redigerat av Spirit
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...