EricoMan Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 går bara första temrinen i åttan, typ ingen får mvg. jag hade g i fysik, kemi, bild o idrott, vg i resten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 3 MVG, 7 VG och 5 G, går i åttan :). Sägs vara ganska bra betyg och jag är nöjd. Har inte ansträngt mig det minsta haha, men ska börja göra det nu denna terminen så ska vi se vad jag får. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Fick inget betyg. Jag går i ettan. Men i 9:an så var jag rätt så nöjd. Fast jag kunde ha får något högre :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Jag är väldigt nöjd med mitt betyg. Mitt enda G fick jag i slöjd, men det spelar ingen roll för jag skall i mitt framtida yrke inte ha några uppgifter som man behöver slöjdkunskaper i. Resten av betygen var bättre än G (tänkte bara nämna så att ni inte tror att jag fick IG i resten :P). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Du vill ju ändå få upp även ditt slöjdbettyg högt, mer poäng. Och slöjd är ett smörarämne. Lätt att få högt betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.