Gäst data-typen Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 om man klickar på lo-fi version längst ner på sidan får man en mycket lättare version av forumet men man kan inte svara eller göra nya inlägg. någon annan som visste det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 kan rekommenderas om ni vill ha en snabb och hyfsat problemfri version av forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Ja, det visste jag för länge sedan. Men det är så konstigt, ser mer ut som en errorsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Men ifall jag trycker på Lo-Fi version,kan jag byta tillbaka det till den vanliga? Ocj plus vad har man den till,ifall man inte kan svara på inlägg och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Jo det visste iaf jag om. Brukar använda den då min dator inte är den bästa, likaså fuska.se's server (fram till natten nu :>>) servern :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 ja du kan byta tillbaka till det vanliga.. det är nån länk typ i upp i högra hörnet.. precis som ragnrök sade... man kanske är vid en sugig dator.. typ skolans? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Man kan skriva inlägg och man kan när som helst byta tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.