Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Imorgon börjar skolan för mig!Jippi! :) Nu får jag lära mig mera!Det gäller att vara bra i skolan. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Ja, det börjar för mig med i morgon. Hoppas att jag orkar gå lika ambitiös som du, FisharMario.. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 ...eller så börjar man den 16:e :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Jag börjar imorgon! Tack vare att det är studiedag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Jul lov... snart slut... Ugh... :( bara 3 veckor jul lov... de är för lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Börjar också imorgon. :( Nu är det slut på friden! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Hade avslutning 21/12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Tralalalala :) Nu börjar skolan igen! Eller jag började för några dagar sen,i måndas.Men ta det lugnt goa vänner!Snart är det sportlov!Och min seriefigur Maxweel fyller 2 år också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 när är det sport lov :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Det var skönt med julov, men det är förbi. Siktar på sportlovet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Jag sov ganska mycket på jullovet och nu der jag fram emot sportlovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 har vinterlov :P sen får jag mitt sommarlov extra länge :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.