Blackside Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Det hoppas jag verkligen du blir. "Vinnande laget" Den var bra :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Det hoppas jag verkligen du blir. "Vinnande laget" Den var bra :cool: Och vilken lvl e du i? LOL! Spåra inte ut ur ämnet <_< Har du NÅGONSIN varit med i AV i lvl 60? Ne men då så säg inte ett skit då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Jag fick råd till mount mär jag dödade apor i Stranglethorn :P Ganska mycket pengar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blackside Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Det hoppas jag verkligen du blir. "Vinnande laget" Den var bra :cool: Aj, den tog verkligen tätt. Nu blev jag ju verkligen jätteledsen. Jag har rätt till min åsikt utan att nån lite snorunge ska säga till mig att hålla käften. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Vill inte heller gå ifrån ämnet men jag har ett liiiiitet dilemma. Har precis gjort en warrior för att hjälpa min bror ( han fick WoW i julklapp ) Också ville jag ha BS / Mining, jag hade gjort en NE Warrior, också frågar jag vakterna efter Professions, mjen de har inte Blacksmithing! kan man ine träna BS / Mining i darnassus? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Vill inte heller gå ifrån ämnet men jag har ett liiiiitet dilemma. Har precis gjort en warrior för att hjälpa min bror ( han fick WoW i julklapp ) Också ville jag ha BS / Mining, jag hade gjort en NE Warrior, också frågar jag vakterna efter Professions, mjen de har inte Blacksmithing! kan man ine träna BS / Mining i darnassus? Jo det kan du. Fråga en vakt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Frågade vakterna efter Professions, de kunde inte visa vägen till BS / Mining eftersom det inte stod på listan, provade detta med en annan gubbe, då funkade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 29 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Frågade vakterna efter Professions, de kunde inte visa vägen till BS / Mining eftersom det inte stod på listan, provade detta med en annan gubbe, då funkade det. I Darkshore kan du lära dig BS och Mining, det är en liten by utanför darnassus (obs man måste åka båt dit) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Om man är lvl 5-15 eller mer så kan man skaffa mining och nån annan prof om man vill sen minar man typ 100 copper ores smälter dom sen lägger du in alla i AH 20st för 50Silver jag lovar att dom köper om inte sätt dom på 45Silver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Vill inte heller gå ifrån ämnet men jag har ett liiiiitet dilemma. Har precis gjort en warrior för att hjälpa min bror ( han fick WoW i julklapp ) Också ville jag ha BS / Mining, jag hade gjort en NE Warrior, också frågar jag vakterna efter Professions, mjen de har inte Blacksmithing! kan man ine träna BS / Mining i darnassus? Nej det finns inte i darnassus men det finns i darkshore. du kan ta dig dit genom en portal i darnassus (ett träd som lyser rosa), sedan flyga på en hippogryph dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 (redigerat) Ups dubbelpost , någon kan gärna ta bort det här :) Redigerat 3 Januari 2006 av Fang.Fury Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 3 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Vill inte heller gå ifrån ämnet men jag har ett liiiiitet dilemma. Har precis gjort en warrior för att hjälpa min bror ( han fick WoW i julklapp ) Också ville jag ha BS / Mining, jag hade gjort en NE Warrior, också frågar jag vakterna efter Professions, mjen de har inte Blacksmithing! kan man ine träna BS / Mining i darnassus? Jag skrev nyss samma sak :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg