Flagg Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Grinda? Vad betyder det? Sen undrar jag vilket lag som är bäst igentligen, Horde eller Alliance? Jag har en Troll Mage lvl 23 med 75 guld, är det ovanligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 (redigerat) Om man är lvl 10-14 (helst warrior) skulle jag säga utanför Thunder Bluff mot alla harpies. mellan lvl 10-14 ger dessa 100-80 xp vilket blir rätt bra i längden då dessa fiender är lätta att döda (se upp för ADDs bara). ha även 4 extra påsar (6 slots/ 5 silver) när alla påsar är fyllda (eftersom mycke items stackar så har man mycket vapen/armor som är värt ganska mycket i affären när alla påsar är fulla) Lvl15+ skulle jag säga crossroads. (själv är jag på lvl 14 så jag vet inget annat bra ställe att grinda på) Flagg: Grinding är att döda fiender i ett område om och om igen för att få xp. Jag skulle säga att ha 75 guld är bra för en lvl23. Redigerat 6 Januari 2006 av Kaktus-Killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Vad f*n har det med att göra att han har varit i AV på level 60 ? Jag antar att du är nån liten lowbie som aldrig kört av och tror att alliance vinner, och dessutom måste klanka ner på andra. ( FYI, horde > alliance i av ;] ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Vad f*n har det med att göra att han har varit i AV på level 60 ? Jag antar att du är nån liten lowbie som aldrig kört av och tror att alliance vinner, och dessutom måste klanka ner på andra. ( FYI, horde > alliance i av ;] ) pratar du med mig eller? jag gav tips till folk med rätt låg level, stör det dig eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Nej han snackade inte med dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Team Dark Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 ooj vad alla är hög levlade jag är bara lv 25 :unsure: jag undrar vart jag får tag i pengar jag behöver det nu när AH finns i SW??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Vad f*n har det med att göra att han har varit i AV på level 60 ? Jag antar att du är nån liten lowbie som aldrig kört av och tror att alliance vinner, och dessutom måste klanka ner på andra. ( FYI, horde > alliance i av ;] ) Snälla, läs igenom tråden innan du postar. >< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 han kanske kunde quota så man vet vem han pratar med? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Du kanske kunde ha läst igenom tråden innan du postar lite skit ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg