Gäst Youx Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 hej jag har glömt vilken väg man kan fånga jiglypaff på ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Det är Route 115! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Felix Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Mellan Meteror Falls och Rustbrod (eller vad det nu heter), börjar du vid Meteror Falls så ska du surfa till vänster och sedan upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 jaghar hittat den så nu här den på dagis med solrock så får jag iglybuff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pikabanga Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Om du undrar var man fångar en viss pokemon och om du har mött den innan är det bara att titta i den lilla pokedexen. Tack o hej! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 vem då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Om du har solrock och jiglypaff kan du väll inte få iglybuff eller? Då är solrock som dito. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Man kan inte få ditto på ruby/sapphire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag skrev: Om du har solrock och jiglypaff kan du väll inte få iglybuff eller? Då är solrock som dito. Då skrev Silver Star: Man kan inte få ditto på ruby/sapphire. Jag vet att man inte kan få dito på Ruby/sapphire. Men är solrock SOM dito? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 jag hittar inte jigglypaff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 JAG HAR VÄNTAT LÄNGE MEN DOM FÅR ALDRIG EGG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 därför det inte går när du lämnar in jigglipuff och solrock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg