pontus Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 vilka bollar e bra till vad på sapphire??? jag har: PREMITER BALL REPEAT BALL DIVE BALL ULTRA BALL (vet va den e bra för) GREAT BALL (vet va den e bra för) MASTER BALL (vet va den e bra för) NEST BALL och NET BALL vad e alla bollar bra för :?: :?: :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Premier Ball är bäst när man ska fånga en pokemon man inte har! Repeat Ball är bäst när man ska fånga en pokemon man redan har! Dive Ball är bäst när man ska fånga pokemon under vattnet! Nest Ball ?????????????????????????????????????????????????????? Net Ball är bäst på Bug pokemon! Hoppas du förstod! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 21 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 a det gjör jag tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Felix Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Premier Ball är bäst när man ska fånga en pokemon man inte har! Repeat Ball är bäst när man ska fånga en pokemon man redan har! Dive Ball är bäst när man ska fånga pokemon under vattnet! Nest Ball ?????????????????????????????????????????????????????? Net Ball är bäst på Bug pokemon! Hoppas du förstod! :D Nest ball är bra att fånga svaga pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 OK! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 22 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 ok tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 vilken boll ska man använda på KYOGRE på sapphire???jag anvende 2 ultra ball, 1 great ball, 1 nest ball och 1 permiter ball men ingen fungerade kyogre hadde nästan inge liv kvar :!: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag använde första gången masterball för att jag tröttnade på att använda Ultraball. Andra gången så lyckades jag med lite "tur!" att fånga han med en ultraball:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Om du inte vill andvända master ball kan du kasta 20-50 Ultra Balls på Kyogre. så fångade jag honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 i båten mellan slate port och dewford så ffinns en båt,då vill jag veta var hittar man scanner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 I några rum så när man ommer in i dem rumen så blinkar det.du ska klicka där det blinkar så får du en nyckel till ett annat rum som du ska göra likadant i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 tack så mycket Silver Star men jag hittar inte stewern(kommer inte ihåg hur det stavas) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg