Hoppa till innehåll

Orättvisa I Fuska.se!


Fusion

Rekommendera inlägg

Hej,jag har märkt att moderatorerna är orättvisa,anledningar,jo som t.ex när Xade,Guggo och Mcspace skrev sina avskeds brev,då blev dem låsta efter en viss tid(Kort tid)!

Men sen när Mellanmjölk och Nessen skrev sina avskeds brev blev dem inte låsta...fastän Mcspace skrev sin tråd efter Nessens och Mellanmjölks så blev den låst...

Skulle gärna vilja ha svar på detta och jag kommer inte att bli förvånad ifall denna tråd också blir låst!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 68
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jups det stämmer. detta beror väl på flera saker, t.ex. att vi inte har varit inne vid samma tider, ex så kanske en modd kom precis efter att mcspaces tråd postades, och det dröje längre tid innan ex MeM's tråd upptäcktes. själv brukar jag vänta någon sida med att låsa sådana trådar, men det beror på innehåll. skriver alla "hejdå" blir den nog låst relativt snart, skriver de flesta "komer att sakna dig. glömmer inte alla fina stunder och chatter tillsammans. som då när... blabalabla. synd att du lutar iaf. kram" då kan den få hålla på lite längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Jupp,det tyckte jag var konstigt.Varför starta en tråd om det?Det kunde du lika gärna säga till Nessen,Xade och MeM och de andra.Varför just McSpace?

 

Jag håller med Fusion,vissa moderatorer är orättvisa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej,jag har märkt att moderatorerna är orättvisa,anledningar,jo som t.ex när Xade,Guggo och Mcspace skrev sina avskeds brev,då blev dem låsta efter en viss tid(Kort tid)!

Men sen när Mellanmjölk och Nessen skrev sina avskeds brev blev dem inte låsta...fastän Mcspace skrev sin tråd efter Nessens och Mellanmjölks så blev den låst...

Skulle gärna vilja ha svar på detta och jag kommer inte att bli förvånad ifall denna tråd också blir låst!

 

Det är för att de inte är lika poppulära som Xade, guggo, MeM o:co.

De har inte gjort något på fuska.se som betyder något.

Ren fakta, ingen saknar någon som inte tillfört världen något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Luktar lite diskriminering av det här!

Alla är medlemar,oavsett vad man har gjort! Ifall en elite fuskare går då har Fuska.se mist en medlem,ifall en nykomling går,då har Fuska.se också förlorat en medlem,så kom fram till saken!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej,jag har märkt att moderatorerna är orättvisa,anledningar,jo som t.ex när Xade,Guggo och Mcspace skrev sina avskeds brev,då blev dem låsta efter en viss tid(Kort tid)!

Men sen när Mellanmjölk och Nessen skrev sina avskeds brev blev dem inte låsta...fastän Mcspace skrev sin tråd efter Nessens och Mellanmjölks så blev den låst...

Skulle gärna vilja ha svar på detta och jag kommer inte att bli förvånad ifall denna tråd också blir låst!

 

nej jag vet jag är inte värt någonting :( :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Luktar lite diskriminering av det här!

Alla är medlemar,oavsett vad man har gjort! Ifall en elite fuskare går då har Fuska.se mist en medlem,ifall en nykomling går,då har Fuska.se också förlorat en medlem,så kom fram till saken!

 

Ifall fuska förlorar en elit fuskare, då förlorar dom en som har varait mer akrit, skrivit mer än en nykomling. Men lite diskriminering är det nog.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tusentals medlemmar reggar sig och kommer inte tillbaks. minst 2-3st varje dag som slutar. nu är i princip alla sådana som reggade sig samma dag och kanske skrev ett inlägg. därför kan man nog räkna en medlem som varit med på forumet i 3 år som en större förlust än en annan. Ragnarök har väldigt rätt där. ok, visst finns det de som saknar mer okända users också, men nästan alla vet vem t.ex. NesseN och MeM är, och kanske bekantat sig med, har halva forumet på msn osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu vill jag ta upp det där med Mcspace igen,eftersom jag har två åsikter om det:

För det första,det #21 skrev var helt onödig när han låste tråden,som jag skrev tidigare.

För det andra,Mcspace har varit medlem här sen 2004 och skrivit mer än 150 inlägg,så han kan inte betraktas som en nybörjare som bara har skrivit ett inlägg och stuckit från sidan!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...