Hoppa till innehåll

Orättvisa I Fuska.se!


Fusion

Rekommendera inlägg

  • Svar 68
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

NesseN:Inte alltid,det är som om moderatorerna har gjort speciella grupper beroende på vem personen är.

 

Va? Det jag menade var väl att man kan pma tillsägelser så att bara den personen det rör får reda på hur det ligger till. Så gjorde jag iaf oftast när jag modererade.

 

Och ärligt talat, alla gör misstag. Sluta vara en sån j*vla gnällspik.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tänker stå för mina åsikter och tänker inte påverkas av andra!

 

Du får gärna stå för dina åsikter, men du ska inte argumentera med saker som är osanna och inte håller i längden.

De äldre medlemmarna får faktiskt lättare varning än de nya, då vi skickar ett PM till nybörjarna och säger åt de att vara uppmärksamma på reglerna.

De som har varit med på sidan ett tag och är "über fuskare" osv tycker vi borde känna till reglerna så de får varningar mycket lättare, med det här säger jag att det inte är någon diskriminering i det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis. Ni har själv erkännt eller skryter om att ni är kända i forumet. Därför blir era avskedsbrev inte låsta :( Men som alla andra så blir dem det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller ni på med denna sida om orättvisor än. Hur mycket orkar ni skriva om detta??. Det började med att moderator va orättvis och nu har ni kommit till att poliser är orättvisa. Har en fråga.. Är det NÅGON som inte är orättvis. Svar Nej det är det inte för alla är orättvis på ett eller annat sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis. Ni har själv erkännt eller skryter om att ni är kända i forumet. Därför blir era avskedsbrev inte låsta :( Men som alla andra så blir dem det.

 

Håll käften. Blev du väldigt ledsen för att du hann skriva ett "Hej då" till mcpace eller vem det nu var? Om någon som varit på forumet länge säger hej då är det klart att man låter tråden vara uppe ett tag..

 

Har ni inget bättre för er än att gnälla?

Redigerat av NesseN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller ni på med denna sida om orättvisor än. Hur mycket orkar ni skriva om detta??. Det började med att moderator va orättvis och nu har ni kommit till att poliser är orättvisa. Har en fråga.. Är det NÅGON som inte är orättvis. Svar Nej det är det inte för alla är orättvis på ett eller annat sätt.

 

Och den kommentaren får avsluta denna diskussion - Tråd låst

 

Citat från reglerna: "Ifall du blir varnad och anser att du blivit detta utan anledning så kontakta ENDAST den moderator som har givit dig varningen för diskussion!".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...