Hoppa till innehåll

Betyg Sätt Mitt Lag Så Betyg Sätter Jag Ert :)


jacx
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 236
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Mitt lag på emerald :

 

Mew Lv 100

Latios Lv 100

Lugia Lv 100

Rayquaza Lv 100

Jirachi Lv 100

Groudon Lv 100

6/10 för många legendariska enligt mig

 

mitt nuvarade team på emerald:

Charizard lvl 80

Sceptile lvl 80

Feraligar(Stavning) lvl 80

Kyogre lvl 80

grundon lvl 78

Rayquza lvl 82

 

funderar på att byta ut Rayquza mot Mewtwo, Grundon mot Ho-oh

Redigerat av Reaper01
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt lag på Sapphire! levlar för fullt på Pearl nu. Klarade precis Pokeligan ^^

Swampert 100

Ho-Oh 100

Feraligatr 100

Lanturn 100

Xatu 100

Kingra 100

 

och sen bytar jag i bland med andra jag har i datan

Raquaza 100

Kyogre 100

Tropius 100

Latias 100

Latois 100

Pelipper 100

Seviper 100

Ninjask 100

Lugia 100

 

Ska byta över dem till Pearl. Betygsätt plx =D

Redigerat av HAB
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har analyserat lite grann bland era team, det märks att ni inte är expert på pkmn. Det var bara Eric som hade ett bra team, 5/10. Det är ju värdelöst att ha kopior i teamet, groudon är bra på ATTACK och inte SP ATTACK, jag misstänker så klart att era groudon har bl a fireblast, eruption o.s.v och det är uselt för fire ger bara bra resultat när man har hög SP ATTACK. Ni har bara valt legendariska pkmn, som jirachi, mew, celebi O_o de sällsyntaste? so what!? tänk på att ha kraftiga pkmn som t.ex Mewtwo, Kyogre ( har hög SP ATTACK ), rayquaza o.s.v. inte sällsynta. Det är inte enda problemet, det är bara en liten del. Ni har fortfarande en hel del att lära, så klart kommer ni bua för mig för att de andra har gett er bra betyg och jag är den enda som gav dålig, här får man skriva vad man tkr xD

 

Ni får ursäkta att jag låter lite elak men ni bad om betyg, och om ni inte får höra nackdelar och svagheter om era team kommer ni inte kunna förbättra er, right?

 

Om ni har frågor eller behöver hjälp med någonting som strategi eller träning och vikken pkmn som ska väljas så är jag den rätta personen, så våga fråga (: jag hjälper gärna till ^_^

 

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...