Scones Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Haha tack för den komentaren Sonic ;P Och ja det är som han säger..Där står Musik + Bas..Och jo jag håller med, om jag vill ha nått får jag osså paya själv. Det är nog du som är bortskämd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Jag fick: En xbox 360 den dyra verisionen (kommer inte ihåg vad den heter) En trådlös handkontroll till xbox 360 Kameo - Elements of power Kläder Pengar en DvD film Godis Du sonic02, han citerade Skåningen, vilket menas med att typ "skrev" till Skåningen....Inte dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Sonic förstod nog det, han skrev bara vad han själv tyckte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Jag får oxå betala ur egen ficka,jag får städa för att få pengar så jag har ingen månadspeng. :angry: får bara pengar när jag fyller år & på julaftonen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 26 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 ingen som fick. smällare ??. eller psp,n själv fick jag en bensin driven radiostyrd bil :P nån annan som fick nånting inom rc ?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 fick massor men orkar inte berätta men min bästa present var ett eget kylskåp :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) Duntäcke, presentkort, två spel, två dvd filmer, godis, 3 böcker, tialott, 512 mb Mp3 spelare m.m Redigerat 27 December 2005 av Kyle_Katarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Vad fick jag...nu vet jag. Godis,2300kr,en ny bertbok(supermario Bert e min favorit bok med), 2 Ps2 spel,2 Psp spel ,Hoodie,Motorlia mobil(v220). Det finns mer men jag kan inte rekna allt just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Jag fick då: mp3 Tony Hawks american wasteland Headset pengar och lite annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Jag fick en mp3-spelare,massa godis och mycket pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) Fick idag när vi var hos Farmor, där kusinerna också. Där fick jag 650 kr och en tröja. Sammanlagt på hela julen fick jag 2250 kr :D Redigerat 26 December 2005 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Fick idag när vi var hos Farmor, där kusinerna också. Där fick jag &50 kr och en tröja. Sammanlagt på hela julen fick jag 2250 kr :D Fick du 650 kr idag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg