Gäst QuikSilver Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 (redigerat) Går omkring i korridorerna, skoj bråkar, busar och kanske går in på datorerna.. Redigerat 9 Januari 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Vad gör du på rastena i skolan. Jag spelar Fotboll. :bah: bild borttagen §1:23 Har inte mkt att göra i min skola. Bruka gå runt o snacka o köpa godis. Eller så går jag hem på mina långa raster som är typ 1 tim. lång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Pluggar in den ena hörluren (MP3-mobil :) ), och går o sätter mig på nått mysigt ställe. Jag är en sånn människa som folk samlar sig runt (på både gott och ont) så efter en halv minut kommer folk från diverse klasser och jag brukar börja på en trevlig konversation. Eller så går jag bara runt och gör roliga skämt mot folk...Kan vända den mest vardagliga mening till att få folk att skratta..(Begåvning ;P ) Så folk skulle väll förklara mig som en kul typ antar jag. Kan väll bli en pingis match eller två om man får låna någons rack. Annars erre mest musik, polare och trevliga skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Spelar Biljard ser på TV är med kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Mobba lärarna genom att kasta snöbollar på skolgården Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 spelar fotboll och snackar ibland mest med polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vintervila__ Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Tjaa, på de långa rasterna brukar jag gå hem, annars spelar jag kort eller går runt med vännerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Brukar oftast ha ett par hörlurar i mina öron och lyssna på musik. Det är det ända jag gör. Ibland så trycker jag också på några knappar *whihihi*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Hehe, brukar ta med mig mitt Gameboy Advance SP och spela det hela rasterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 (redigerat) Spekulerar i 2006 års speltitlar och innehåll. Redigerat 18 Januari 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 spelar biljard eller pingis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Jag brukar stå och prata med min kompisar medan dom spelar Bandy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.