playstation_2 Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Jag ska iväg och köpa ett PS2 spel idag.. men jag vet inte riktigt vilket, vet ni något bra/kul spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Det här är din andra tråd i forumet. Kan en Admin låsa den här tråden? ser ingen mening med att ha 2 st. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Jag ska iväg och köpa ett PS2 spel idag.. men jag vet inte riktigt vilket, vet ni något bra/kul spel? köp 50 cent bulletproof det äger fett mycke :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Hahaha det spelet är det största skämtet sedan Britney spears dancing beat. hahaha hur fjolligt som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Hahaha det spelet är det största skämtet sedan Britney spears dancing beat. hahaha hur fjolligt som helst. :angry: det äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Juppy; Kritisera inget spel som du inte själv vet om eller ens provat. Jag har själv inte testat spelet men att spelet handlar om en Rapp artist får mig att se lite negativt om spelet. Men om du säger att det är bra så tror jag på det. ^^ Döm inte en bok efter dess omslag som man brukar säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Jag har spelat det, <_< Och jag tycker det e värdelöst. Fast det e jag det. gillar ni spelet så e det eran ensak. Jag säger bara vad jag tycker. Och jag tycker det spelet är värdelöst. Precis som alla andra spel där artister / skådisar har försökt komma med i sina egna spel och göra dom bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Köp SSX on tour Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 King Kong , Gta San Andreas om du inte redan har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon_World Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Ska du spela offline/online? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Jag har spelat det, <_< Och jag tycker det e värdelöst. Fast det e jag det. gillar ni spelet så e det eran ensak. Jag säger bara vad jag tycker. Och jag tycker det spelet är värdelöst. Precis som alla andra spel där artister / skådisar har försökt komma med i sina egna spel och göra dom bra. Håller med Juppy, Bulletprof är så sämst. det har ingen mening i sig eller någonting det är bara pang pang och döda döda på kul utan speciell mening. Det har Game Reactor också sagt och jag tror på dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Det roligaste spelet till PS 2 är Baldurs Gate.. det är inte nytt så du hittar det billigt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg