NossLoad Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) Ni kanske har läst tråden "Game maker spel" som är gjord av mig men denna tråd är inte som denna för det spelet som jag lägger upp här är absolut mitt inklusiv spritsen! http://h1.ripway.com/Pontus/installvirus-attack.exe Redigerat 26 December 2005 av NossLoad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) *Laddar ner spelet* [Edit] Så, testade spelet och tyckte det var rätt kul faktist.... Finns ett annat liknande spel i GMC men de är rätt olika. Tyckte alla sprites var rätt bra gjorda, paintgjorda, men ändå bra gjorda :cool: Nu till det jag tyckte var lite sämre (men som kan fixas): 1. Men har bara ett liv. 2. Man fastnar nästan i väggen så det är lite svårt att skynda sig. 3. När spelet startar kommer ett error meddelande om att den inte kunde ladda nåt ljud. 4. Kommer inte på nåt mer, det kanske inte var nåt mer? Snittbetyg: 6.5/10 (Villket är bra för att komma från mig :D ) Redigerat 26 December 2005 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) Eftersom filen som man ska ladda ner enligt dig innehåller ordet virus, så avstår jag, även om det säkert bara är ett harmlöst patetiskt hemmagjort templaterat budget spel Redigerat 26 December 2005 av xiao-x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Spelet heter Virus-attack, alltså man är ett virus som ska ta sig in genom usb porten och in i datorn. Allt är ju så klart bara ett spel, inget händer med din dator. Testa det, ganska underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Tyvärr så är alla mina USB portar redan upptagna (Förutom dem på mousepaden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 styrningen är rätt knäpp, som sagt fastnar du ganska ofta och så studsar du mot väggen på något sätt om du kommer mot den, grafiken är rätt ok för att vara på den nivån... onödigt med installer för en enda exefil... kanske 4/10 men stiger betydligt om styrningen fixas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 26 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Nepp du hade fel Omega99 det är direkt game maker gjorda sprites och error grejen ska jag fixa och man är antivirus och ska ta sig in i en usb port! Nico jag ville bara prova om jag kunde göra en install fil :D tack för svaren :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) Jag menade at spritsen är paint-style, alltså inte gjorda i PS eller så. Och varför skulle ett antivirusprogram vela ta sig in i en usb port? Tycker man skulle varit ett virus på jakt efter hårddisken. Fixa det där med att man fastnar så höjs betygen med 2 för spelet var rätt underhållande :cool: . Redigerat 26 December 2005 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.