Slasktratt Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Jag fick äta en himmelsk portion gröt imorse med alla dess tillägg då jag hade tandläkartid på skollunchs-timmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Pizza ^_^ :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 I dag åt jag potatismos och korv, det var jättegott. I skolan var det schnitzel, även det var jättegott. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Potatismos och korv. Choriza (stavning) tror jag den hette. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 I skolan var det potatismos och fiskgratäng. Jag hatar skolans mat så jag åt inget, därefter stack jag till ett ställe och hjälpte till med att laga mat. Där åt vi potatismos och fiskpinnar med remolad eller vad det nu heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 wow...det här måste vara den dummaste tråden jag nånsin sett. är det nån ens som är intresserad vad en tredjedel av fuska.se käkar...fy f*n. meen för att inte det här svaret skall bli onödigt så åt jag kyckling Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Wok med fläskkött och ris. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 gallsten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Köttbullar med tagliatelle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 i skolan åt jag fisk och potatis och spenat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 ska käka köttfärsås med spagetti idag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Klyftpotatis, 4 prinskorvar, 1 körsbärstomat och 1 chalottenlök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg