unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 kan du inte admin göra ett förmål så man kan ha fler rader på sin signatur? det att man kan ha 6rader och det kostar typ 600fm? skulle gärna jag köpa. vad tycker ni andra vore det en bra ide? :huh: Bara köpa och köpa tills det blir 1000 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Varför finns det en signatur regel? Jo, för att det blir för mycket text annars. Om man lättar på trycket så har regeln ingen verkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 om man har för lång signatur så blir väl inlägget större ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Majoor,du själv har typ 5 rader med mellanrumen.. har jag 5 rader på min signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Du har ingen signatur, så nej, du har inte 5 rader. 4 rader duger väll? Blir bara jobbigt annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 kan du inte admin göra ett förmål så man kan ha fler rader på sin signatur? det att man kan ha 6rader och det kostar typ 600fm? skulle gärna jag köpa. vad tycker ni andra vore det en bra ide? :huh: Han sa att man bara ska kunna köpa en sådan grej. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.