Shadowbeing Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 Den sista är skit svår att hitta. Du ska gå till loftet genom rumet brevid polen och sen gå åt gången till höger och du ska du dunsa i golvet och så kommer du till yterligare ett rum och då ska du dunsa på en mörk platta och så kommer du till den :D Den är ju jättesvår! Men om man kör om den 10 gånger så blir det jättelätt. Trust me! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Vad händer om man kör den 10 gånger då :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 ja vadå tio gånger va menar du me de får man nån radar elr vad?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Skulle va balt om man fick det, pip pip pip, red coin vesterut våning 2. Skulle va balt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Alltså jag kör den tio gånger och klarar den på typ 10:onde försöket. Så kan man sina misstag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Så du manar att man vet var dom är när man kört det 10 gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Ja, om man inte har bättre minne! Men jag tar 7 st under en minut. Det är liksom en man letar efter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Jag vet, leta efter en, jaja det står där uppe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
@lex Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 Jag har 29 blåa munt på Noki Bay, men jag kan inte hitta det sista! :( Jag brukar kalla banan för "Myntsamlarens Mardröm" :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 Ja, det är rätt jobbigt att samla mynt på den banan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 ja har långt ifrån alla på den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 Mitt rekord är 36 mynt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg