_Shadow_ Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Undrar bara vad ni tycker om det nya zeldat hitills om ni inte bokat gor det nu!!!!!!!!!!!! Annars lar ni inte fa det sarskilt fort... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Varför inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 för att zelda the twillight ricess kommer at storma butikerna p.g.a nu kan man förvandlas till en varg och leka på ne men det kommer storma svergie och typ 2-3 miljoner svenska barn/ungdomar kommer att förhandsboka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 exact jag boka redan for ett ar sedan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 det var lika med WoW, butikerna var helt tomma!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Var kan man boka nånstans då? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 (redigerat) Var kan man boka nånstans då? :huh: http://www.webhallen.com/start.phpDär kan du boka det. Redigerat 31 December 2005 av Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 www.spelbutiken.se Här kan du också boka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 ja bokade för skit länge sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Vill lägga till en sak angående Twilight Princess... Twilight Princess är lika efterlängtad som Nintendo Revolution (läste detta i en Nintendo tidning, nämlingen Club Nintendo) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkerman Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Vill lägga till en sak angående Twilight Princess... Twilight Princess är lika efterlängtad som Nintendo Revolution (läste detta i en Nintendo tidning, nämlingen Club Nintendo) Jag prenar på club nintendo magazine och många vill ha det till revolution men eftersom så många redan har GC så kan de ju inte ändra på det för de flesta har ju förhandsbokat det.(men inte jag :cry: ) Men det ä ett måste för zelda fans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 De jag vet om speletär att denna del av serien är dystrare och mer scandinavien miljö inte soligt och glatt som i the windwaker,grafiken är skarp som bara den men han har växt jätte mycket man kan simma som i oot den lär bli jätte bra den kommer slå majoras mask och alla andra spel men 2 zelda spel som inte går att ta ner från listan är ocarina of time(tråkig enligt mig men jätte populär,och the windwaker(kritikerosad) men den kan säker vara jätte bra ändå... det är väl det vi hoppas på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg