unix Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Hejsan du där. Jag komm på en bra ide. Och så hära är den: Om någon vill ta bort sin användare så borde det finnas en "Ta bort användare knapp" och den borde finnas i "Min Kontrollpanel" > Profil och i höger kant så borde det finnas en knapp där man trycker och skriver in sitt lösenord och användarnamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Nej. Om man t.ex får 4 varningar, då tar man bort sitt konto och gör ett nytt = inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Precis.. ;) Nämen vill man ha kontot borttagget så är det bara och pma.. Man bör dock ha i åtanke att man inte kan ändra sig samt att man blir bannad på obegrännsad tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Hejsan du där. Jag komm på en bra ide. Och så hära är den: Om någon vill ta bort sin användare så borde det finnas en "Ta bort användare knapp" och den borde finnas i "Min Kontrollpanel" > Profil och i höger kant så borde det finnas en knapp där man trycker och skriver in sitt lösenord och användarnamn. iden är bra men jag håller med Admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Då kommer du att banna ipen! Man kanse vill göra en ny användare och ta bort sin gamla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Varför skulle man vilja det? För att man har dåligt "ryckte"? För man har minus i FM? För man har/har haft varning/ar? Lika bra att ha en användare hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Man får inte bara ta bort sin användare en gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Nej. Då kan man ju ta bort den och den kanske har 4 varningar eller minus i FM. Då tar man bort den och börjar på en ny. Och varför skulle man vilja ta bort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 det är bra som det är, vill man ej vara medlem mer så pm:ar man admin, så tar han bort en, han bannar ip´n med va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Tror det. Men varför bara inte låsta användern va som alla andra 1000 tals medlemmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 just det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joaacim Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 jag vill ta bort mitt account men vill inte bli bannad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.