Simpsons Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 då kan du ju lika gärna ha kvar användaren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Jag tycker inte att man ska kunna ta bort sin användare själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 jag vill ta bort mitt account men vill inte bli bannad! Japp!Det är ganska jobbigt så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
galabatorix Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 presis. när jag registrerade mej blev det något fel, så nu står det att jag är tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Skicka ett PM till admin, går nog att lösa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Jag tycker att det hela är en dålig idé. Tänk om man har 4varningar, sen så kanske man tar bort den å skapar en ny istället, mycket osmart. Men om det skulle vara så skulle det vara så att om man tog bort den, så blev man bannad resten av sitt liv :) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Dålig ide, om man tar bort den & gör en ny så bryter man väl mot 2 användare regeln, och om man har tröttnat eller nått så behöver man bara inte logga in ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 (redigerat) Dålig ide, om man tar bort den & gör en ny så bryter man väl mot 2 användare regeln, och om man har tröttnat eller nått så behöver man bara inte logga in ;) w0rd Precis vadå om du inte vill va inne på fuska mer så logga inte in Redigerat 13 Februari 2007 av yoadee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Bra idé! Har allitid undrat hur Soffan tog bort sin användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 men om man tar bort användaren spärras ju ip adressen >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Bra idé! Har allitid undrat hur Soffan tog bort sin användare. Soffan skickade PM till admin,det är enda sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.