Hoppa till innehåll

Recensioner!


SwedenRockz

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

det är fusk också som många kopierar. men det är ju bra för annars måste man leta på massa sidor efter fusk. jag tycker det är bra att folk kopierar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är fusk också som många kopierar. men det är ju bra för annars måste man leta på massa sidor efter fusk. jag tycker det är bra att folk kopierar.

 

Nu hänger jag inte med!

Ifall någon har skrivit recensioner med sina egna ord och inte har kopierat,då behöver dem inte leta!

Och plus ifall man ska skriva recensioner,då ska man skriva om något som man vet vad det är,info osv,och inte skriva om något som man inte ens hört talas om,men kopierar texten!

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tillåtet är det väl inte men de ska fastna när vi lägger in fusk/rec. men det är inte alltid man orkar eller har skäl att tro att rec. är kopierad, så det är bara om man tror det som man kanske kopierar en fras och söker på google. men det är inte alltid man hittar något då heller så en del rec./fusk slinker tyvärr igenom och vi kan inte göra så mycket för att förhindra det. märker vi att någon skickar in många kopierade rec. skickar vi en tillsägelse och hjälper inte det kan man åka på en varning, även fast de fått avslag.

 

att kopiera fusk/rec. från en sidan och lägga ut på en annan är faktiskt lagbrott i 9 fall av 10. ska man skriva en recension ska man ha spelet och spelat det själv tycker jag.

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det inte Copyright på det? Darwin2 måste vill ha fått tillåtelse (stavning) att ha den på fuska.se väll? Om du ser sådana som är kopierade direkt så ska du anmälla det. Tycker det borde bli en regel att man ska ha skrivit recensionen själv och att man ska ha spelat spelet ett tag och inte bara en timme eller så.

Som sagt, anmäl om du ser det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...