Putside Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 ville spela nå online-spel och var inne på sw-galaxies men såg att det var avgift och detsamma gäller wow och då köper jag det inte . Vilka andra spel finns det ? CS kanske ? men nå annat . förklara varför det spelet är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Det finns ju alltid mitt mmorpg :P Bara ett simpelt Online RPG spel jag gjort med hjälp av en engine. (((Nytt: bli medlem nu och få 100kr på spelet))) Adda mig på [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Http://www.travian.com är ett roligt spel. Annars, köp inte SWG! spelade det innan tills dom gjorde en ändring så det böev ett FPS spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 www.appeli.fi(svensk version: www.playray.se) Flyff(fly for fun) måste man ladda ner Roseonline(www.roseonline.com) www.battleon.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Guild wars kostar inget i månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 ville spela nå online-spel och var inne på sw-galaxies men såg att det var avgift och detsamma gäller wow och då köper jag det inte . Vilka andra spel finns det ? CS kanske ? men nå annat . förklara varför det spelet är bra. Såklart att du ska köpa Counter-Strike :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) Battlefield 2 äger, tycker jag i alla fall, CS totalt. Mycket bättre strider och i CS blir det mer att man stilar sig fram och kan skjuta huvudet av motståndaren utan någon svårighet. BF2 måste man sammarbeta och verkligen tänka strategiskt. Eller om du menar ett spel som man kan finna på internet så finns det ju en sida som min polare spelar på. Ska försöka finna den då jag får tag i honom. Redigerat 30 December 2005 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Funderar och fortsätter att fundera, Battlefield verkar ju asbra men jag tror nog inte mitt grafikkort pallar det spelet. SWg -dåligt okej då är det uteslutet. Counter-Strike .....hmmm...alla mina polers speler det men de har spelat så länge så det har bytt ut svenskan mot "cs-språket" dvs säger ord som typ : n00b ,eima,bott,omg,spraya, m.m. hela tiden och det stör mej ganska mycket, men det tål att tänkas på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 cs är ett enformigt spel, inte mycket variation, det går ut på att skjuta motståndaren, jag tröttnade iaf ganska snabbt på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Guild wars! Köp inte cs, de e askul men ja hatar steam så **** mkt.. Nu kan ja varken spela Source eller 1.6? fattar inte ja har aldrig fuskat eller nånting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Köp Guild Wars! Ungefär som Wow fast gratis att spela. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 (redigerat) www.warriors2.com är skoj (textbaserat) samma med www.Legendarena.com (också text) Redigerat 31 December 2005 av Larath Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.