Gäst Donald Duck Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 vart brukar ni paroa på skolan o vart ska ni praoa sist o när är det sist ni ska prao o när vart det sist ni praoa eftersom jag går i 4:an är det min första gång jag ska praoa snart i MARS jag vill praoa i ebgames o dem accepterar min kompis praoa där när han gick i 5:an då vill jag praoa där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Jag går i 6:an och har inte praoat än men jag skulle gärna villja praoa i en godisbutik .....gott...gott.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 hur länge praoar ni i 4:an o 5:an praoar vi 2 dagar i 6:an 1 vecka i 7:an o 8:an 2 veckor i 9:an 3veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 f*n va orättvist, ja har ALDRIG praoat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Vilken lycks ni har vi börjar inte praoa förren i 7:an, då proar vi 4 dagar sen i 8:an 1 vecka, och i 9:an 2veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Jag ska ha prao om en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Jag ska ha prao om en vecka Var ska du praoa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Jag ska proa vecka 11 fast jag vet inte vart jag ska det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Jag ska proa vecka 11 fast jag vet inte vart jag ska det Var skulle du vilja praoa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 I vilken klass får man börja praoa??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Jag ska praoa om ca 10veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Jag ska proa vecka 11 fast jag vet inte vart jag ska det Var skulle du vilja praoa? typ på ett ställe som heter Finnveden om man får göra något där annars så vill jag vara på biblioteket för att där är det inte så mycket att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.