Filiandor Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Kanske Oblivion? (kanske felstavat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jag har ändrat mig, Gears of war och Halo 3 blir klassiker (det måste det bli helt enkelt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Men ni vet ju inte ens ifall Halo 3 kommer att vara bra,tänk om den blir misslyckad? Det är som om jag säger att Ps3 kommer att äga den Xbox som inte har kommit ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 (redigerat) Men det kan inte bli hel misslyckat, det går inte. Redigerat 23 Januari 2006 av Neldemo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Jag tror Halo 3 och Project Gotham Racing 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Jag tror på Call Of Duty 2 och Project Gotham Racing 3 kommer vara de spelen man ser tillbaka till och binder samman med till Xbox 360 realesen. Desutom vet man, om det kommer en uppföljare att förra spelet var rätt bra! :D Call of duty är ett halv år gammalt :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Men det kan inte bli hel misslyckat, det går inte. Det jag ville komma fram till är att,tänk om du gillar Halo 2 mer än Halo 3,alltså..jag hoppas verkligen att du förstår vad jag menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 kanské fattar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Alan Wake tror jag också blir ett bra spel..sen är det ju halo 3, fable 2 å om det kommer ut Star Wars KotOR 3 :gitarr: dessutom kanske TES 4 Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Vad handlar "Alan Wake" om? Är det någon sorts bilspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Vad handlar "Alan Wake" om? Är det någon sorts bilspel? nä det är ett slags äventyrsspel osv :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 osv vad? vad handlar det om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.