Skinnpytte Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Kan man göra det eller? För jag skulle vilja skriva nya till Zelda Ocarina of Time, Zelda Majoras Mask, Super Smash bros melee, Mario Kart: Dubbel Dash, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Det ska väl gå tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Vad jag vet kan man inte det. Kanske du kan fråga admin eller någon moderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Anmäl recensionen & be om att få den raderad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Anmäl recensionen & be om att få den raderad. Deg går ju inte att göra det ;) Vars i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 (redigerat) Till någon moderator..via pm. ;) Tillägg # 21: Glöm inte att ta med recensionens ID-nummer. (Siffrorna längst till höger på sidans URL) Redigerat 1 Januari 2006 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Oj, tänk lite fel där i mitt föra inlägg. Tack för hjälpen iaf, allihopa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Det var så lite så. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.