Stevesson Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Alla som tycker xbox suger har inte läst speltidningar där det står om t.ex. BF2M till xbox= hyfsat PS2= sagolikt och jag har spelat båda samma grafik alltså tyder det på att xbox e bättre än ps2 så läs speltidningarna och sony har gått ut med att ps3 kommer ha minst lika många buggar som xbox 360 om inte fler så läs på och det om BF2M stod i Nr.117 av Superplayså köp den om ni inte tror mig /love peace and xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 jag vet! alla skriver att Ps3 kommer bli 1000 ggr bättre fast den har ju inte ens kommit ut! jag tyck er mer om Xbox än PS2 och därför tror jag att jag kommer gilla X360 mer än PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceone1990 Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Kan svara på frågan : Bara för att alla hade ps2 när xbox kom ut och då vägrade dom släppa sin ps2:a som det vore sin bebis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 håller med dig ceone1990. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blazzars Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 jag älskar xbox 360 och vanliga xbox dom är gryma consoler dom har betre spel bettre grafick alt är betre jag har even hört att ps3 ska vara så dålig att det hakar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Det finns även de som säger tvärtom att ps2 suger, det är ju likadant för de.. Men kollar man i specifikationer så är de ungefär lika bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lodisen_i_am Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Det finns även de som säger tvärtom att ps2 suger, det är ju likadant för de.. Men kollar man i specifikationer så är de ungefär lika bra.. Asså Jag har xbox och min granne har ps2 men asså den ända skillnaden jag kan se är att xbox kan ha fler spelare inkopplade om man inte köper multitag till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 ja, det är inte mycket mer.. kanske att grafiken är något litet bättre, men det är inget man märker jättemycket utav.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zyair Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Personligen tycker jag att Xbox dominerar "konsollmarknaden", men alla har sin egen smak :D. PS2 Hade obekväma handkontroller och en sämre grafik än Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 nej, Ps2 handkontrollerna är ju skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Man får vell tycka som man vill, jag tycker ps2 är kul! Xbox är vell inte dålig, men jag skulle inte vilja ha ett Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Tänk på att PS2 släpptes mycket tidigare än Xbox, Microsoft hade mer tid att jobba på sin konsol. Sen påstås det att PS3 håller på att hackar och är dålig? Hur kan ni säga det om ni inte själv testat? Jag menar den har inte ens släppts så det är väll självklart att dem jobbar med buggar och sånt nu. Sen vad det står i tidningarna är en annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.