Hoppa till innehåll

Varför Vägrar Visa Inse Att Xbox Är Bättre Än Ps


Stevesson
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 88
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Alla som tycker att X-box är sämre än PS2 tycker helt rätt :) OK X-box har lite bätre grafik än PS 2 men grafiken är inte allt.. PS 2 är mindre.. X-box är ju lika stor som en tv & väger ton... PS 2 har skönare handkontroller än x-box & PS 2 har många flera spel som är roliga än vad x-box har

 

Om PS 3 är bätre vet jag inget om :( men jag tror att den kommer vara det :) Jag vet iaf att PS 3 kommer var snyggar :) Men efter som att PS 3 komer senare så borde den vara bättre :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

de som har Ps2 säger såklart att xbox suger för att de har ps2, och tvärtom, men hade de haft en xbox så hade de sagt att Ps2 suger... konstigt..

 

Har båda och och för mig är det ingen tvekan om att Xboxen är snäppet bättre, inte mycket men tillräckligt.

 

Sen att det finns fler spel på Ps2, vem bryr sig? Spelen skall väll vara bra också? Hälften av de PS2 spel som inte finns på Xbox är ju Nintendo64 klass på.

 

Star-Basse , skulle tippa att de flesta vill ha den bästa möjliga grafiken när de spelar, alltså grafiken betyder nog NÄSTAN allt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla som tycker att X-box är sämre än PS2 tycker helt rätt :) OK X-box har lite bätre grafik än PS 2 men grafiken är inte allt.. PS 2 är mindre.. X-box är ju lika stor som en tv & väger ton... PS 2 har skönare handkontroller än x-box & PS 2 har många flera spel som är roliga än vad x-box har

 

Om PS 3 är bätre vet jag inget om :( men jag tror att den kommer vara det :) Jag vet iaf att PS 3 kommer var snyggar :) Men efter som att PS 3 komer senare så borde den vara bättre :)

 

 

x-box e bättre inse och det där med att ps2 e mindre OCH? bara för att du e så j*vla klen och inte orkar lyfta ett x-box du kanske ska träna lite istället för att bara sitta o spela och bli TJOCK!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men tänk om inte har tillräckligt med plats att lägga Xboxen i! <_< :P

Jag personligen gillar Ps2(jag har en..) fast jag säger inte att Xbox är skit.

Som Simpsons sa,dem som har xbox gillar den mer och tvärtom och jag tror att anledningen är för att man har vants sig vid konsolen.

Och plus nästa gång kalla mig inte för Ps f*n (några inte alla) eftersom här har vi en Xbox f*n!

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...