Simpsons Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Jag tror inte det finns nån som kan uttala sig så mycket om ps3´s prestanda osv, kanske utseendet.. så det är väl bara att vänta och så.. så vidare de inte jobbar på sony förstås :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Alla som tycker att X-box är sämre än PS2 tycker helt rätt :) OK X-box har lite bätre grafik än PS 2 men grafiken är inte allt.. PS 2 är mindre.. X-box är ju lika stor som en tv & väger ton... PS 2 har skönare handkontroller än x-box & PS 2 har många flera spel som är roliga än vad x-box har Om PS 3 är bätre vet jag inget om :( men jag tror att den kommer vara det :) Jag vet iaf att PS 3 kommer var snyggar :) Men efter som att PS 3 komer senare så borde den vara bättre :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 de som har Ps2 säger såklart att xbox suger för att de har ps2, och tvärtom, men hade de haft en xbox så hade de sagt att Ps2 suger... konstigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zyair Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 de som har Ps2 säger såklart att xbox suger för att de har ps2, och tvärtom, men hade de haft en xbox så hade de sagt att Ps2 suger... konstigt.. Har båda och och för mig är det ingen tvekan om att Xboxen är snäppet bättre, inte mycket men tillräckligt. Sen att det finns fler spel på Ps2, vem bryr sig? Spelen skall väll vara bra också? Hälften av de PS2 spel som inte finns på Xbox är ju Nintendo64 klass på. Star-Basse , skulle tippa att de flesta vill ha den bästa möjliga grafiken när de spelar, alltså grafiken betyder nog NÄSTAN allt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 exakt, har man bägge konsollerna, då kan man nog ärligt säga vilken som är bäst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Alla som tycker att X-box är sämre än PS2 tycker helt rätt :) OK X-box har lite bätre grafik än PS 2 men grafiken är inte allt.. PS 2 är mindre.. X-box är ju lika stor som en tv & väger ton... PS 2 har skönare handkontroller än x-box & PS 2 har många flera spel som är roliga än vad x-box har Om PS 3 är bätre vet jag inget om :( men jag tror att den kommer vara det :) Jag vet iaf att PS 3 kommer var snyggar :) Men efter som att PS 3 komer senare så borde den vara bättre :) x-box e bättre inse och det där med att ps2 e mindre OCH? bara för att du e så j*vla klen och inte orkar lyfta ett x-box du kanske ska träna lite istället för att bara sitta o spela och bli TJOCK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Lidmer du har rätt. Det är väll inte "storleken" som avgör vilken som är bäst?.. Det är väll spelen osv inte storleken?!!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 (redigerat) Men tänk om inte har tillräckligt med plats att lägga Xboxen i! <_< :P Jag personligen gillar Ps2(jag har en..) fast jag säger inte att Xbox är skit. Som Simpsons sa,dem som har xbox gillar den mer och tvärtom och jag tror att anledningen är för att man har vants sig vid konsolen. Och plus nästa gång kalla mig inte för Ps f*n (några inte alla) eftersom här har vi en Xbox f*n! Redigerat 8 Januari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mangalol Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 :bah: :meddum: e du konstig allla vät att Ps2 har mer spel att välja på och ps3 kommer att ha fotorealistisk grafik?== Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 det är nog att bar för att man har konsollen så vill man typ "försvara" den och säga att den är bäst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crunchman Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 (redigerat) jag har ps 2 och 360 ..de som finns till ps2 som är bra är riktigt bra rollspel som tex final fantasy X ...men de har aldrig kommit nått riktigt bra rollspel till xbox men till 360 kommer snart oblivian som kommer krossa hårt :D Redigerat 9 Januari 2006 av crunchman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zyair Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 jag har ps 2 och 360 ..de som finns till ps2 som är bra är riktigt bra rollspel som tex final fantasy X ...men de har aldrig kommit nått riktigt bra rollspel till xbox men till 360 kommer snart oblivian som kommer krossa hårt :D Det vet du ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.