Selerz Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Asså, dem är likabra bara tt erkänna men iaf: PS2 sålde ca 100 miljoner konsoller och Xbox: ca 10 miljoner konsoller(Enligt E3). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 son-goten...: Säg något bra spel till PS OBS Inte Gta eller Finalfantasy. Lol ?Det är som att säga: Säg något bra spel till Xbox förutom Halo\Halo2 och Project Gotham eller vad det nu än heter. -.-' Sen, ifall jag svarar på din konstiga fråga, så finns det bra spel som FIFA 06, Ghost Recon, sen finns det många som gillar Devil May Cry elelr något sånt. Nu slutar vi gå Off - Topic och pratar om själva ämnet. " Varför vägrar vissa inse att Xbox är bättre än Ps " Svar: Kanske för att den inte är bättre ? Det beror nästan helt på vad man har för spelsmak, så som jag har förstått det, då har Xbox mer action spel än PS, medans PS har fler äventyrs spel än Xbox. Personligen gillar jag PS, eftersom jag gillar det spel som dem tillverkar, den är mindre, vilket betyder att dne tar mindre plats, gillar designen och den passar med den spelsmak som jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Personligen tycker jag att Xbox dominerar "konsollmarknaden", men alla har sin egen smak :D. PS2 Hade obekväma handkontroller och en sämre grafik än Xbox. Grafikmässigt ja, men hur är det med priset? PS stoppar i en massa saker i konsollen och det gör att den blir dyr. Spelen är viktigare än grafiken och det enda jag (notera jag) tycker om till ps är FF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 en sak XBOX SUUUGER!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 (redigerat) en sak XBOX SUUUGER!!!!!!! Varför suger den ?Motiviera ditt svar, man kan inte bara säga att någonting suger, man måste ha en anledning! Ursäkta för Off - Topic, men blev bara tvungen att säga detta ! Redigerat 8 April 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.