Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 förstår inte varför vissa säger Serj Tankian :S visst är han bra på skivorna men live är han sämst. Ingen som helst känsla i sången Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 förstår inte varför vissa säger Serj Tankian :S visst är han bra på skivorna men live är han sämst. Ingen som helst känsla i sången Jag menade tillsammans med Daron Malakian. har ändrat det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swett_163 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 :D jag gillar usher och mario dem bästa RnB sångare dem vet alltid vad dem sjunger som mario -let me love u u should let me love u let me be the one 2 give everything u want and need .............. :wub: :visslar: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Håller fortfarande på Mariah Carey..Mmmh vilken röst (och kropp) Men har kommit på en till med guddomlig röst för det hon gör. Mary J. Bligde. (RnB) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Jag tkr kelly clarksson har en oerhört vacker röst :) och ser dessutom "ganska" bra ut ; ) o sen sjunger även sångaren i simple plan mkt mkt bra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swett_163 Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Håller fortfarande på Mariah Carey..Mmmh vilken röst (och kropp) Men har kommit på en till med guddomlig röst för det hon gör. Mary J. Bligde. (RnB) Jag gillar också mary j blige hennes nya låt- Can't be without you......Fett bra alltså...Jag håller med dig :D :cool: också Mariah carey har mycket fin röst och kropp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 :D jag gillar usher och mario dem bästa RnB sångare dem vet alltid vad dem sjunger som mario -let me love u u should let me love u let me be the one 2 give everything u want and need .............. :wub: :visslar: :cool: Jag gillar inte Mario och Usher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Håller fortfarande på Mariah Carey..Mmmh vilken röst (och kropp) Men har kommit på en till med guddomlig röst för det hon gör. Mary J. Bligde. (RnB) Här mina damer och herrar har vi en person med stil. Ronny och Ragge har väll fina röster? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Bon Scott (R.I.P) (Ac/dc) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vintervila__ Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Jocke Berg och Anna Ternheim <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 David Coverdale (Whitesnake) Bruce Dickinson (Iron Maiden) Rob Halford (Judas Priest) :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the bullet Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Joan Baez. Jag antar att ingen här på forumet har hört denna underbara sångerska, men ni kan säker få en låt av våran vän däpajrhatbhäääj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.