shacti Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 skriver man "scariest movie" (ja det heter så) på google och trycker "jag har tur" får man upp psycho. inte för att den var så läskig. har sett en del skärckisar men lyckas aldrig drömma mardrömmar...den läskigaste var nog det japanska originalet av the ring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 hmm Exorcisten e rätt äcklig.. The ring med men jag tror Jeepers Creepers, motorsågsmassakern eller Darkness Falls (eller vad den nu heter) e äckligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Jag gillar ochså Jeepers Creepers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Exorcisten kolla jag på som liten och jag har alldrig drömt så mycket efter en film tror jag... :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 The Shining är rätt äklig och läbbig tyker jag vid badkars chenen men ingen håller med mig. Jag såg litte av en film som hette IT är baserad på en bok av Steven King precis som The Shining. IT verkar bra den vill jag ha på DVD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Den läskigaste film jag sett är nog The Grudge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Den läskigaste film jag sett är nog The Grudge. Den tyckte inte jag var skrämmande alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 The Ring 1 och 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Den nya Motorsågsmassakern kl 24.00. Eller Saw på samma tid. Nya motorsågsmassarkern ? ha ! löjligt dålig , nästintill pinsamt.Saw: inte så jätteläskig,man blir bara äcklad av miljöerna och all smuts och blod. Saw 2 ( har inte kommit på bio i sverige :P ) känns som att den inte är lika äcklig ( sågar inte av några ben iaf ) men blir ganska bra även om den inte är nå läskig, men ett riktigt oväntat slut må jag säga ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Det kommer att komma en till Mororsågsmassakern film om något år typ har jag läst. Saw tycker jag är en väldigt bra och skrämmande film. Det är en av de få skräckfilmerna som har skrämt mig någorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Brukar inte kolla på Skräckfilmer. Hmm... Jag vet inte riktigt, men Saw skrämde mig på ett bra sätt. Ingen film som jag fick mardrömmar av men jag blev i alla fall väldigt rädd och äcklad för stunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 äckligast e nog Saw och Saw 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.