Mallex Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Skrivet 3 Januari 2006 Hej alla! Nån som har skinat sitt Ds? Jag har skinnat mitt.... kan ta en bild senare men nun undrar jag om någon annan provat att göra deta?
xylo Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Skrivet 3 Januari 2006 Hej alla! Nån som har skinat sitt Ds? Jag har skinnat mitt.... kan ta en bild senare men nun undrar jag om någon annan provat att göra deta? Coolt, tog du en mall och sprejade?
Mallex Skrivet 3 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Januari 2006 Lol... värkligen inte... köpte ett par stickers som man sätter på och kan ta av typ hela tiden
Goldeneyez Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Skrivet 3 Januari 2006 varför ska man inte våga lägga några stickers på sin nds som är lätt o sätta på o ta bort? :unsure: Trodde mer som Xylo att du hade låtit det bli sprejat me konst elle nåt.
Mallex Skrivet 3 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Januari 2006 Hehe det var bara ett skämt för att fler skulle gå in på ämmnet....
Chilli Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Skrivet 5 Januari 2006 Jag har kollat på en hemsida med skins som är asgrymma! Jag ska nog skinna mitt Ds!
Rekommendera inlägg