sas Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 men jag har spelat rs2 i 1 år nu men han kommer alldrig jag har heller alldrig sett honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 men jag har spelat rs2 i 1 år nu men han kommer alldrig jag har heller alldrig sett honom Du har spelat rs i 1 år och har inte lärt dig att man ska läsa efter varje update? drill demon kom för typ 2-3 månader sen. Och det heter inte rs2 , det är rs och rsc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 jaja men du behöver ej göra påhopp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Så det är inte bara till members,eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 ok men hur såg random eventen som gav dig det ut??? bara för att man e i hög lv så e det inte mycket sellsyntare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 det e ju members only me.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 det e ju members only me.. Nej de är det inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 det e ju members only me.. inte members, spelar ingen roll vad man har för lvl , den kommer bara precis som grodorna och sånt . så nu var det inget mer med det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krille 34 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 men jag har spelat rs2 i 1 år nu men han kommer alldrig jag har heller alldrig sett honom kanske e för att den inte funnits längre än max 2 månader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aligon Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 asså "sweet" och "lapp" smeker alla här, ni borde lita mer på dem, och av mina irl skills så vet jag att lapp är 100% legit och hänger på andra forum där han butis sig åt väldigt fiint.. no offence mot någon men ni borde se upp åt sweet och lapp lite mer.. peace out rs kids.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 haha bra sagt "aligon" ;D Fast jag tror jag är en liten rs noob också -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Lapp är ju RIKTIGT rs proffs... du e grymm "Lapp" samt viktor:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg