1nf3ct3d Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 för mer än 1000 år sen fanns det e n kung som hette nicklas! som ska vara kungen! men han dig vid 30 - 40 års åldern! så hur kan tomten dela ut presenter?? asså när han var kung så gav han pengar till fattiga familjer/människor, så därför kallas han tomten nu! men han dog juh! hallå! hur kan han då dela ut presenter!?!??! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Tidsmaskin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Skåningens svar låter rimligt. Det finns ingen riktig tomte... Men det fanns en Präst i Turkiet under 500-talet har jag för mig. Han hette Sankt Nickolas och gav välgörenhet åt fattiga människor och familjer. Sedan blev han biskop och blev som en symbol över att vara Tomten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 för mer än 1000 år sen fanns det e n kung som hette nicklas! som ska vara kungen! men han dig vid 30 - 40 års åldern! så hur kan tomten dela ut presenter?? asså när han var kung så gav han pengar till fattiga familjer/människor, så därför kallas han tomten nu! men han dog juh! hallå! hur kan han då dela ut presenter!?!??! :angry: För att vara ärlig förstår jag inte ett dugg av vad du snackar om? Du kan väl skriva meningar så att man förstår och formulera dig lite tydligare i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1nf3ct3d Skrivet 4 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 för mer än 1000 år sen fanns det e n kung som hette nicklas! som ska vara kungen! men han dig vid 30 - 40 års åldern! så hur kan tomten dela ut presenter?? asså när han var kung så gav han pengar till fattiga familjer/människor, så därför kallas han tomten nu! men han dog juh! hallå! hur kan han då dela ut presenter!?!??! :angry: orka! -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.