Shadowbeing Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Och man kan aldrig få den specialaren om man ligger 1:a...hehe. Jag menade det blåa skalet... Var lite virrig i huvudet när jag skrev... ;) Har själv fått alla möjliga specialare när jag ligger först.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 instämmer stavas det faktist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Jag tycker att vapen var en dålig sak, jag önskar verkligen att man kunde spela utan dem. det tycker jag är kul iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Jag tycker att vapen var en dålig sak, jag önskar verkligen att man kunde spela utan dem. Jag tycker att vapen inte är något rättvist sätt att vinna på... Vapen är mer för nybörjare... För det är det som avgör allt i det fallet... ;) Det avgör inte vem som är den bästa spelaren direkt... Jag glömmer aldrig den omgången då jag fick 4 blåa skal på mig på en och samma bana.... Gick ju knappt att köra... :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Petey piranha (stavning) och big boo kan ju få allas special, och då blir det lite större chans att man får en. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Nej.... det är klart de inte har större chans då... det är bara det att det blir slumpmässigt något special vapen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Okej. jag får bara en massa lådor och bananskal.... Jag tar grönt skal som en specialare.... Roligare än bananskal och lådor iaf... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Nej.... det är klart de inte har större chans då... det är bara det att det blir slumpmässigt något special vapen... Är du säker på det? jag har fått trippla röda och gröna skal ibland när jag ligger 1:a. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Nej.... det är klart de inte har större chans då... det är bara det att det blir slumpmässigt något special vapen... Okej, sånt är ganska vanligt.. Men har ni däremot lyckas få Chain Chomp när ni ligger först? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Chain Chompa har jag fått som 2 men aldrig 1. En sak ja galdrig glömmer var i Mushroom City då Baby Mario och Baby Luigi fick Chain Chomp. Då for dom in i en väg och satt fast i den. Sen när alla varven var klara blev dom 15 min efter :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Händer en del roliga saker på MKDD. Glömmer aldrig när jag körde med Yoshi och hade fått specialägget då åkte jag ganska nära en blomma på Mario Circuit blomman högg efter mig och missade. TRODDE jag men sen märkte jag att ägget var borta. ^_^ Kan blommorna äta upp äggen!? :D En sak som jag tycker att är dåligt är att man inte kan köra utan vapen så man kan tacklas istället. Tycker det är mycket roligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Mitt var ändå värst :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg