Hoppa till innehåll

Mario Kart Double Dash!


nisen_cool
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 129
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tror det är Dk Mouantain man som är bäst genvägen.

Typ 4 s tjänar man på den.

 

Jo, den är bäst. För när jag tänker efter så kan man köra på den ljusa sanden på Dry Dry Desert, endast om man kan SSMT´s bra.

 

Cooliz: Den genvägen jag menar är det där hålet som man kommer till efter dem rullande stenarna. Det lättaste sättet är att sladda och ta i räckets kant på det där staketet vid hålet och svänga höger med styrspaken samtidigt... Alltså Håll in "R" och sedan drar du stryspaken åt höger... Det kan ta lite tid att lära sig... ;)

Redigerat av Petey Piranha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe :P

Det är jobbigt när det hänger på 100/delar,

 

Jo, det är precis vad jag menade. :P Fast kör man Luigi Circuit hela tiden så är det svårt att slå rekord med stora längder. Eller ja, det är ju ingen stor bana, och därmed är det svårare att minska tiderna kraftigt... Till skillnad till Bowser´s Castle. B)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yes en gammal old-school spel för min del nu. Kan knappt behärska 150cc cup nån mer då det är skillnad på drive-tekniken på MKDD och MKDS :(

Men man kan väl knappt göra SSMT på detta spel? Visst kan man väl göra hur många MT som helst men det ändå inte SSMT.

 

Tja, det är ju inget man lär sig på 15 minuter direkt. Det är ju bara att hålla sig i en rak linje och göra miniturbos så snabbt som möjligt på raksträckor. Jag kan inte säga att jag gör dem perfekt heller.. :unsure:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...