Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

En sak som hände när jag spelade en gång var att jag & syrran satt å spelade. Hon gick iväg så jag väntade på henne länge innan jag gick i mål. Jag tror jag väntade minst 30 min eller nåt sånt, men till slut körde jag in i mål och ändå blev jag 7:a sen när jag kollade på hur lång tid det hade tagit för de andra såg jag att Baby Mario och Baby Lugi kom i mål ca 50 min senare än alla andra!!! Det var knäppt!

• Svar 129
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

En sak som hände när jag spelade en gång var att jag & syrran satt å spelade. Hon gick iväg så jag väntade på henne länge innan jag gick i mål. Jag tror jag väntade minst 30 min eller nåt sånt, men till slut körde jag in i mål och ändå blev jag 7:a sen när jag kollade på hur lång tid det hade tagit för de andra såg jag att Baby Mario och Baby Lugi kom i mål ca 50 min senare än alla andra!!! Det var knäppt!

Jo, det händer ibland att de fastnar i väggar och sånt. Men 50 minuter har jag aldrig sett, men däremot 50 sekunder. :rolleyes:
Skrivet

Jag hatar items rent av. Om jag lägger ut ett banan skal på lopp 1, så blir det en dödsfälla för mig själv på lopp 2... Och när jag skjuter fram saker åker jag in i dem 5 sekunder senare...

• Skapa ny...