Jerec Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 En sak som hände när jag spelade en gång var att jag & syrran satt å spelade. Hon gick iväg så jag väntade på henne länge innan jag gick i mål. Jag tror jag väntade minst 30 min eller nåt sånt, men till slut körde jag in i mål och ändå blev jag 7:a sen när jag kollade på hur lång tid det hade tagit för de andra såg jag att Baby Mario och Baby Lugi kom i mål ca 50 min senare än alla andra!!! Det var knäppt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 En sak som hände när jag spelade en gång var att jag & syrran satt å spelade. Hon gick iväg så jag väntade på henne länge innan jag gick i mål. Jag tror jag väntade minst 30 min eller nåt sånt, men till slut körde jag in i mål och ändå blev jag 7:a sen när jag kollade på hur lång tid det hade tagit för de andra såg jag att Baby Mario och Baby Lugi kom i mål ca 50 min senare än alla andra!!! Det var knäppt! Jo, det händer ibland att de fastnar i väggar och sånt. Men 50 minuter har jag aldrig sett, men däremot 50 sekunder. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jerec Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 :D men det var 50 min Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Har sett 15 min :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Såg luigi köra igenom en palm på Peach beach en gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jerec Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Såg luigi köra igenom en palm på Peach beach en gång. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Såg luigi köra igenom en palm på Peach beach en gång. Själv kör man för att skjuta ankorna på Peach Beach... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 om du ligger långt bak får du ofta chainchomp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 det är ju inte så konstigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 det är ju inte så konstigt DK´s och Bowser´s specialare är ju sånna specialare som man även får när man ligger först... Även Yoshi´s och Birdo´s ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Älskar DK :) Den är ju bäst att få först typ, samma med Bowser. Men det är störande när nån slänger ut Bowser skal på Baby park Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jag hatar items rent av. Om jag lägger ut ett banan skal på lopp 1, så blir det en dödsfälla för mig själv på lopp 2... Och när jag skjuter fram saker åker jag in i dem 5 sekunder senare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg