Shadowbeing Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 jag menade på bowser castle... genvägen... Menar du den som jag berättade om eller den vid Bowserstatyn som sprutar eldbollar? B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 eldbollarna visste jag redan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Okej. Men då missförstod du det hela. Det jag menade var att man var tvungen att bli skjuten av ett blått skal när man var på vänstra sidan lite efter mållinjen. Så of man ligger sist så kan man ju inte skjuta sig själv. Men däremot om man har en bomb som specialare... Dvs Wario och Waluigi, så kan man kasta bomben ungefär nånstans där vid vänstra sidan, men se då till att du har passerat mållinjen, annars får du ju köra om halva banan... Iofs så kan ju Petey Piranha och King Boo också få bomben, men det kanske inte händer så ofta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Är det hlet säkert att man flyger upp eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Är det hlet säkert att man flyger upp eller? Tja, man landar ju inte direkt där uppe efter kraschen. Att bli skjuten av ett blått skal och flyga upp utanför det där stället där uppe är i princip som att åka ut ur rummet med den snurrande elden och glömma att svänga och bara åka rätt ut. ;) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Okej blir det typ som att man faller upp ifrån, fast man kommer ner ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Ja, exakt. Det är ju i princip samma som som med Lakitu-fusket... Det är som att flyga och dra med spaken åt vänster.... Men istället så flygger man ju i ett hopp från vägen under... på ett ungefär... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Okej konstig genväg ;) Kom du på den? eller har du läst det nånstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Okej konstig genväg ;) Kom du på den? eller har du läst det nånstans? Nej, jag kom absolut inte på den. De berättade om den för mig på Mario Kart-sidan jag är medlem på. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Okej konstig genväg ;) Kom du på den? eller har du läst det nånstans? Okej, fattar inte hur man kan komma på en sån där genväg, det måste vara 100 % tur att det händer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jo, kanske det. Fast det kanske är vissa spelare som försöker leta efter genvägar och glitchar...;( Vem vet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jo, men om mna hittar en genväg blir man ju jätte glad. Fast det är alltid nån som hittat genvägen före då :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg