Zantera Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Jag spelade ett pc-spel för typ 4 år sedan men kommer inte ihåg vad det hette... Det var som ett racing-spel där man körde med svävare i runda banor, och man kunde köpa bättre svävare och delar till den. Och det fanns turbo plattor i banan, som det lät "booster" om man körde på. Men vad heter spelet?? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Kunde man köra i taket ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Kunde man köra i taket ??? Har för mig det... har också för mig att det fanns fällor på banan... lr nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Jag har inte en aning om vad du pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.