Amaeli Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Är det någon som kollar på prison break (stavning?) Den är riktigt bra faktist skulle rekomenderaden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 aa ja brukar titta den har sett smygtitt programmet(var som första avsnittet) sen sett första avsnittet sen sett repris av första avsnittet.. :P å 1 gång andra avsnittet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Jag är för lat av mig... Spelade in de två avsnitten i Måndags men har ännu inte tittat på dem. Har ingen tid -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zelda* Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Prison Break e det bästa på tv just nu. Det går ju bara massa smörja på tv nuförtiden. Men Prison Break e otroligt bra, kolla på det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Renegade Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Jag älskar det! Aja, ska se på avsnitt 13 nu... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Lost är bättre gubbar, men kollar på Prison Break ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Prison Break är ganska bra och jag har sett några avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bubbles Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 (redigerat) Jag älskar det! Aja, ska se på avsnitt 13 nu... :P haha du laddar också ner?! jag ska se 9:an idag! prison break är as bra. se det! :kung: ps. till Icey som tyckte att lost e bättre: nej det e det inte men lost e också sk*t-bra Redigerat 31 Januari 2006 av bubbles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 följer det varke måndag..... Om jag vill kan min 17-åtige brorsa ixa alla avsnitten, men jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag brukar kolla på prison break. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag har sätt första säsongen av serien Prison Break och det är en jättebra serie som jag följer. Det är verkligen ett fängslande och spännande drama innanför fängelsemurarna. Längtar till säsong 2. Jag såg på ett program som handlade om bakom kulisserna på Prison Break och där fick man höra skådespelarnas kommentarer om serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Det är fortfarande första säsongen, det gjorde ett uppehåll vid avsnitt tretton eftersom producenten dog av en överdos. -.- Jepp, gillar Prison Break skarpt som f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.