Flagg Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Men för andra gången!!!! Hunter är en n00b klass!!!!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmy Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Men för andra gången!!!! Hunter är en n00b klass!!!!! <_< Varför säger du det? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Men för andra gången!!!! Hunter är en n00b klass!!!!! <_< Bara för att du är en noob med Hunter :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shemale Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 shaman rullar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Precis det NP skrev. Vad vill du vara bäst på? Ingen klass är bäst påa allt. Men lättast av dom 2 att vara är nog Rogue isåfall..Det är bara stealth, 1 knapp, 1knapp X5 och sen 1 annan knapp typ. :P Jag håller med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Förlåt, jag hade en dålig dag den dan, var arg på allt och alla. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 LOL hunter äger f*n med alla sinna stings=P.men ta shaman av dem där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 shaman rullar :D Rätt inställning där :) Shamans äger sönder allting! (aja, nästan i alla fall).... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 jag har inte kört ordentligt med nån av dom men av vad jag sett från andra verkar rouge bäst. egentligen e alla klasser lika bra fast på olika saker. handlar mest om vad du vill göra och vad du tycker är kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 29 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 jag gjorde en shaman, lvl 45 nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg