NRG Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Ska investera ett GC och undrar en sak,vet någon när Legend of Zelda : Twilight Princess kommer släpps i sverige? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Ska investera ett GC och undrar en sak,vet någon när Legend of Zelda : Twilight Princess kommer släpps i sverige? nån gång i mars vad e väll, på www.webhallen.com står det första kvartalet 2006, jag länktar till det jätte mycket, har nästan sparat ihop tillräckligt pengar till de nu! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkerman Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Ska investera ett GC och undrar en sak,vet någon när Legend of Zelda : Twilight Princess kommer släpps i sverige? det släpps den 9 mars...MVH Linkerman ....ps det lönar sig att prenumerera på klubb nintendo magazine. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CruseffLink Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 men d kan komma i april också dom förbättrar spelet och d dar ju tid <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RoXeR Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Längtar ! har hört att de ska vara asmkt förbättrad grafik, kolla på denna bild tex. http://www.videogameslife.com/screenshots/1163-29-l.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 men det skulle komma ut för as längesedan egentligen j*vla nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Jag längtar tills det kommer. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 men det skulle komma ut för as längesedan egentligen j*vla nintendo Men tänk på att det kanske blir dubbelt så bra som innan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 men det skulle komma ut för as längesedan egentligen j*vla nintendo tror dom bara finslipar grafiken och sånt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Fått svar från Nintendo, ska komma i April. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 (redigerat) men det skulle komma ut för as längesedan egentligen j*vla nintendo eller hur skulle ju komma i november sa dom men dom flyttar bara releas datumet hela tiden :( men det e tur att det ska komma i april då för då fyller jag år :lol: :lol: Redigerat 12 Januari 2006 av bambocha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 mmmm..... jag beställde det nyss så jag hoppas det kommer snart :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg