FantasyFalx Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 hej jag e asså en sån här zelda tv spels nörd så jag burkuar typ bästella på www.spelbutiken.se och för sog det att de skulle komma den 6 januari sen 2006 sen stog det att de skulle komma i faebruari någång gång men nu står det att de ska koma den 12 eller 14 aprill hoppas de ej ändrar nån mer gång :cool: :blink: :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larven1 Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Jag har läst att Zelda TP kommer den 1:a mars :huh: men det flyttas säkert.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 hoppas inte.... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 vet nån var man kan se trailes om de ny a zelda förutom på www.zelda.com vet nånån nån han annn stans de går att se dem på :gitarr: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 www.gamespot.com finns det många på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 På CDON.COM står det att den kommer i Februari Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Det står nog olika på alla sidor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Jag tror den kommer i April nån gång..Om dom bara kunde bestämma sej nu! <_< Längtar som f*n!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 vet nån var man kan se trailes om de ny a zelda förutom på www.zelda.com vet nånån nån han annn stans de går att se dem på jag hittade en asgrym film där man ser när link blir en varg och en konstig snubbe rider på han! det är den längst till höger klicka Här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Ett tips är att se 30 min gameplay på Gametrailers.com Det är värt det men det kanske är en spoiler eftersom man få se j*kligt mycket. Man får se hur man klarar första bossen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 tror ej de att dem e så o samrta men vem vet?+ ?? ?? kan jag besrellde e de e förr går jag lägtar jäkluingt mycketet!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 det har gått rykten om att fördröjningen är för att läga till rev-exklusivt material, men det är ju bara ett rykte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg