Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 hata skolan alla lärare är cp störda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 (redigerat) skulle helldre stana hemma och skolka Redigerat 12 Januari 2006 av Tigger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 När ni är vuxna kan ni ju slappa mer än i skolan. Men om ni vill bli outbildade skitungar med marmeladsylt på så okey... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 (redigerat) lol.... det är inte så lätt när alla lärare och vissa elever är totala jäv*a misfoster. Och lärarna ger as dåliga betyg. :evil: :evil: :evil: :evil: Redigerat 13 Januari 2006 av tvspelsrobert3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Tänk på detta: Om du börjar med att vara bråkig och sånt så stannar det i alla lärares huvuden att du är sådan. Men om du kan gör något så förlåter lärarna dig oftast. Jag slapp skitmånga prickar när de körde med det i skolan. Jag slapp nog 5-6 st för att jag inte bråkade :cool: :gitarr: Men jag förde ju lite liv IBLAND. Fast man ska ju inte bråka alls om man vill ha en utbildning :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Ja, lärarna går oxå efter hur man uppför sig ju!! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Om man inte anstränger sig i skolan så måste man gå en special skola när man blivit vuxen och det är skitjobbigt. Så det är väl lika bra att göra bort skolgången när man är ung istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 (redigerat) skolan är viktigt:::: Redigerat 4 Maj 2006 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 lol.... det är inte så lätt när alla lärare och vissa elever är totala jäv*a misfoster. Och lärarna ger as dåliga betyg. :evil: :evil: :evil: :evil: ja tror inte lärarna ger dåligt betyg om du skriver bra på proven.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Om man ger 100% på skolan så ja. Då får man väl högre betyg? Så har jag fattat det i alla fall och visst f*n har det fungerat för mig. Göra de uppgifter man är tillsagd att göra och kanske fördjupa sig mer i dem? Kola King: Ummm... Då man försöker komma in på ett gymnasium och får IG i kärnämnena så kommer man in till IV (Individuella Programmet a.k.a. Icke Välkomna). Där man får plugga så att man senare nästa år kan komma in på det programmet man vill in på. Eller så kan man göra som de flesta gör. Hoppa av skolan och försöka få ett jobb utan några förmåner av Skolverket. Dåligt val faktiskt... Då man är vuxen så är det så att man behöver ett fast jobb och försöker finna en bostad. Man måste planera. Man kan inte bara sitta och vänta på att något ska hända. Ta intiativet och gör något. Jag ska ansöka om Gymnasium om ett par Månader nu och ja. Man kan ju alltid hoppas att de betyg jag har räcker. Har även kompisar i Klassen som har IG i kärnämnen men är absolut inte dumma i huvudet. Han orkar bara inte jobba... ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 jag tycker att skolan är mycket roligare än i låg och mellan stadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 asså är det nån som vet hur man klarar skolan??? Få bra betyg. Skaffa ett Jobb. Ha ett bra liv =) Om du gör bra ifrån dig i skolan kommer du tacka dig själv när du är stor. Om du inte har gjort det kommer du väl antagligen bli städare(?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.