Flagg Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Jag har också Photoshop Elements 2.0, och man kan inte ens ha alla brushes! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 jag avänder gimp (avatarn jag har nu är gjord i gimp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Sry för OFF TOPIC Varför är alla så j*vla mycket imot paint!! Man kan ju för f*n göra precis lika bra bilder med det. Det är bara det att man brukar inte sitta med pixel för pixel men om man gör det så kan man ju f*n göra lika snygga saker i paint som i alla andra "Proffs" progam!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Sry för OFF TOPIC Varför är alla så j*vla mycket imot paint!! Man kan ju för f*n göra precis lika bra bilder med det. Det är bara det att man brukar inte sitta med pixel för pixel men om man gör det så kan man ju f*n göra lika snygga saker i paint som i alla andra "Proffs" progam!!!! tyvärr så har du lite fel. du borde nog kolla lite på vad dom gjort med photoshop och sedan försöka matcha det med paint. det lär du inte lyckas med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Sry för OFF TOPIC Varför är alla så j*vla mycket imot paint!! Man kan ju för f*n göra precis lika bra bilder med det. Det är bara det att man brukar inte sitta med pixel för pixel men om man gör det så kan man ju f*n göra lika snygga saker i paint som i alla andra "Proffs" progam!!!! Håller med och lovar att du aldrig kan göra samma sak med paint som vissa kan med photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 så är det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Photoshop CS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag har photoshop, men jag använder det aldrig för jag är helt sämst på det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 ja har photoshop men de e bara en bild ja blev nöjd med... skulle gärna vilja ha en guide hur man får till fina bilder där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Sry för OFF TOPIC Varför är alla så j*vla mycket imot paint!! Man kan ju för f*n göra precis lika bra bilder med det. Det är bara det att man brukar inte sitta med pixel för pixel men om man gör det så kan man ju f*n göra lika snygga saker i paint som i alla andra "Proffs" progam!!!! Nepp! Inte på långa vägar!! fast man kan göra lika dana bilder... det är alltså inget fel med paint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag andvänder GIMP men jag är väldigt nybörjare på det så ni får gärna komma med tips och massa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Man kan få Phostoshop, gratis hur längemman vill. Jag säger inte hur då får jag en varning. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.