FantasyFalx Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 jag har hört man kan va gammel taod kan man det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 jag har hört man kan va gammel taod kan man det?? varvat spelet :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Ne man kan inte var Gammel Toad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 På tal om Mirror Mode... Vilken är eran tid där på All Cup Tour? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Guldbilen är bättre änn alla bilar förutom tåget. är tåget bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Guldbilen är bättre änn alla bilar förutom tåget. Ja dom flesta eliterna andvänder tåget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Måste vara ett annat tåg än det jag har... Får man det på Mirror mode på Special cup eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 jag tycker också att det inte är så speciellt bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Om ni vet lite mer om kartarna kanske ni då förstår att den är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Alltså, för nybörjare är ju inte tåget bäst... Då är ju till exempel Bowser´s kart bäst... Beror ju helt på hur bra man är osv.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Toadettes kart är bra Toadettes kart är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Tja, den är väl inte den bästa direkt. Men ganska hyffsad för nybörjare ändå. Kör med Toad Kart istället... ;) Fast om ni inte håller er på vägen så bra, ta nån med bra acceleration. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg